02:11:00

<b>Restoran halal di kuching</b> - Come Sarawak - Come Sarawak - Come Sarawak


<b>Restoran halal di kuching</b> - Come Sarawak - Come Sarawak

Posted: 16 Nov 2013 11:22 AM PST

Kembara <b>Halal</b> - De&#39; Kayu Manis Cafe ~ Scdha Sein Photo And Travel

Posted: 16 Nov 2013 05:49 AM PST

Hari ni 16 November 2013... Kembara aku kali ni adalah kembara mencari makanan halal... Insyallah... Aku akan masukkan info menarik tentang restoran halal di mana juga aku berada... Dunia Allah kan luas... Hu hu hu...

Kadang2 ramai orang merungut susah nak cari makanan halal terutama bila berada di luar negara... Aku akui memang akan ada situasi begini... Tapi... Itu bukan alasan untuk kita menyentuh bende yang haram melainkan dalam keadaan darurat untuk meneruskan hidup... Pada aku lah... Sebelum nak travel... Cari dulu tempat makan yang halal... Kalau boleh tempat penginapan kita pilih tu biarlah berdekatan dengan restoran halal... Ok?

Malam ni... Restoran De' Kayu Manis Cafe menjadi pilihan aku... Restoran ini terletak di No. 9, Jalan Kolam Air 1, Nong Chik Height, 80300 Johor Bahru, Johor... Jika anda dari Thistle Hotel... Kedudukan restoran ini adalah di sebelah kanan... Dan tak jauh dari Malay Village Restaurant... 


Menu di sini adalah pelbagai... Pilihlah yang mana yang anda suke...  Antara menu istimewa restoran ini ialah Nasi Arab Kambing atau Ayam... Nasi Ayam Penyet... Tulang Merah Special... Dan Sup Tulang Power...

Untuk malam ni aku pilih Fish N Chip berharga RM 12.00... Mexican Chicken RM 6.00... Air Bandung Soda RM 3.30... Sirap Limau Nipis RM 2.30....

Untuk maklumat lanjut bolehlah berhubung sendiri dengan owner restoran ni...


- XOXO -